{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Div spørgsmål til HighLift {{forumTopicSubject}}

der er netop kommet en High Lift fra Tamiya i RC Garagen, men sender og modtager er lidt old School. Hvilken sender/modtager skal man vælge for at kunne styrer gear og evt noget lys/lyd? Det skal være 2,4ghz!

Hvilke esc er at foretrække på denne bil?
Hvor plejer I at købe div sidespejle, lygter og andet lir ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Div spørgsmål til HighLift
Kommentér på:
Div spørgsmål til HighLift

Annonce