{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

problem med ladning!!!! {{forumTopicSubject}}

en ven har lige købt denne lader og 3 af disse lipoer: http://www.modelsport.co.uk/overlander-rc6-vsp-80watt-7a-output-ac-dc-charger-with-fan/rc-car-products/379060
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__36010__Turnigy_5000mAh_4S_40C_Lipo_Pack_EU_warehouse_.html

problemet er at når han sætter det til at lade med med balance stikket i skriver den at der er en celle der er for langt nede i volten. og når man kigger på hvad volten er på de forskellige celler kommer dette frem (se billede). der viser laderen jo faktisk at der er 5 celler hvor den sidste celle er for langt nede. men det er jo kun et 4s batteri. og det virker ikke med nogle af batterierne. og ja det bliver ladet som et 4s batteri. og kan godt lades med uden balance stikket.

Hvad kan være problemet???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med ladning!!!!
Kommentér på:
problem med ladning!!!!

Annonce