{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Knud R
Knud R
Tilmeldt:
7. aug 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Hvilken radio skal jeg bruge? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Futaba T8J
8 kanals radio S-Fhss,kan jeg bruge den til at styrer mit ny indkøbte lastbil kit Scania R 620
6x4 Highline med 3 akslet refer trailer med Tamiyas elektrektiske støtteben og multifunktionskit med lyd og lys
Eller er der andre muligheder???
Knud


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken radio skal jeg bruge?
  • #1   8. aug 2014 Tamiyas MFC-enhed kan godt være drilsk at få til at fungere med sendere med digitale trimknapper.. Carson Reflex 6 kanals 2,4 gHz-anlægget skulle derimod være perfekt til det, da man skal bruge trimknapperne for at aktivere flere af funktionerne i MFC-klodsen. smiley

  • #2   8. aug 2014 (link fjernet)

  • Knud R
    Knud R Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   8. aug 2014 Okay men som Michael skriver er der noget med de digitale trimknapper som jeg har hørt om hvad er problemet med dem

  • #6   8. aug 2014 Det har intet med antallet af kanaler at gøre, men MFC-enheden er lavet til brug med anologe trimknapper, og ikke digitale, og derfor kan man godt opleve problemer når man bruger MFC med et anlæg med digitale trimknapper. smiley
    En MFC-enhed kan fungere med så få som 4 kanaler, da det er det antal, den blev bygget til oprindeligt, MEN hvor man så skal bruge trimknapperne til at ændre nogle yderpunkter, og dermed nogle parametre for at aktivere andre ting end bare kørsel og styretøj. smiley


  • Knud R
    Knud R Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   8. aug 2014 Takker for alle svarene,men hvad skal jeg gå efter har ikke andet end de elektriske støtteben og multifunktionssættet som ekstra udstyr,findes der noget end Carson reflex 6 kanal 2,4 GHz

  • #8   8. aug 2014 Mig bekendt er Carsons et af de eneste 2,4 gHz-anlæg med anologt trim, men der KAN jo selvfølgelig være andre.. Alternativt skal du ud i noget 27 eller 40 mHz, hvilket der ikke er meget fidus i. smiley Så skal du både til at døje med krystaller samt lange, dumme antenner på både sender og bil. smiley


  • Knud R
    Knud R Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #9   8. aug 2014 Tak for hjælpen
    Så må det blive Carson smiley


  • #10   8. aug 2014 Kan kun anbefale den sender fra Carson, den virker perfekt til tamiya's mfc-enheder, bruger den selv til min high lift.
    Der sidder også en 3-vejs vippe-kontakt som du kan bruge til dine støtteben.


Kommentér på:
Hvilken radio skal jeg bruge?

Annonce