{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

FG eller Nitro ?? ( Ny i faget ) {{forumTopicSubject}}

Hvad skal man købe..

Der er vel mere bøvl ved en nitro.. flere omkostninger til brændstof og olier.
Til gengæld meget større udvalg.
Er der forskel på den grundlæggende opbygning af nitro motore??

FG'en er nem.. men lidt kedelig ikke, og noget dyr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG eller Nitro ?? ( Ny i faget )
  • #1   7. aug 2004 kommer an på on-road og off-road og sådan noget
    Jeg har prøvet nitro da de ikke er så dyre og jeg ved at når jeg har penge så jeg skal have en FG

• #2   7. aug 2004 FG`eren er generelt meget nemmere at have med at gøre, i og med den har en helt alm. 2-takt benzinmotor, der faktisk bare kører derudaf. (ihvertfald Zenoah-motoren, efter min erfaring), de er dog ret store og klodsede, og kræver en del mere plads end en nitrobil, der så omvendt kræver noget mere grej, i form af bla. glødestarter og eksternt startgrej, hvis den ikke er med snorestart eller el start... Der kan dog i dag fås mange fine begyndermodeller, som er ret nemme at håndtere, også selvom man er helt ny... Jeg har lige fået mig en Traxxas T-Maxx, med EZ-start, så den kræver faktisk bare noget nitro, og så ruller den.. Men tag kontakt til en hobbypusher, og fortæl om dine ønsker, og manglende erfaring, og så kan han garanteret hjælpe dig med det du søger, og hvis ikke, dropper du ham bare og finder en af dem, der vil!!..
    Mvh. Michael / Team HP

• #3   7. aug 2004 Jeg har savage 25, hvis det er noget.. Kig i min profil... Den befinder sig i slagelse

• #4   7. aug 2004 Jeg har en der billigere ..... ;0)

• #5   7. aug 2004 jeg synes sgu det er ret nemt med nitro biler.. hvis du er ny, så kan du jo købe færdige "pakker" med bil, fjernstyring, startgrej osv.. alt hvad du skal bruge følger med. de skal selvfølgelig passes, men det skal sådan en 2takts benziner altså også. benziner'en kan sikkert holde til noget mere, sådan nogle 2takst motore er næsten ikke til at slå ihjel.

• #6   7. aug 2004 Fg er kedelig.. øøøhhh Nå, Der er jeg nu slet ikke enig

• #7   7. aug 2004 Karsten > nææ.. det er da mere fun med en masse power og trækkraft.. smiley

• #8   7. aug 2004 Jeg har liget købt en FG og vil klart fortrække sådan en, men hvis du er nybegynder er den nok noget vild.

FG'eren skal have en del plads ellers er der ikke meget sjov i den og den siger også noget mere end en nitrobil.

Kommentér på:
FG eller Nitro ?? ( Ny i faget )

Annonce