{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

hvad sker der for rcg {{forumTopicSubject}}

lige lidt røg, I nat smed jeg min nye m18t pro op med gode detalieret billeder, den er super nice og max lækker men har ikke fået lavet jul eller kaross, kigger folk virkelig kun efter det ? denne bil er jo virkelig i en klasse for sig selv uden dak o kaross, så nu prøver jeg igen, self uploader jeg flere billeder når jeg harlavet karossen lidt senere, og har fået limet dækne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad sker der for rcg
  • #1   29. dec 2007 ja det må det være,har lige prøvet

• #2   29. dec 2007 Jeg skal ikke kunne sige hvad du bød ind med igår.
    Jeg kan da se nu at der ikke er for mange billeder, så grunden er højst sandsynligt at din info og billeder har været for dårlige.

• #3   29. dec 2007 Præcis Nicolai.

• #4   29. dec 2007 tja den røg ind med det samme idag smiley
    men der mangler et billed af den med karros og fælge/dæk, men det er ikke noget jeg ville afvise for smiley

• #5   29. dec 2007 ha ja Kent76* Og så undre man sig over, alle de, så kalde rc biler(lege tøj) med totel capri billeder kommer ind på 5 min ??!!

• #6   29. dec 2007 Ps stemte faktisk på den igå :).. Svært at se hvorfor den ikke kom ind igår??!!

• #7   29. dec 2007 hmm det kan jeg ikke vurdere på et fiktivt plan, hvis billeder er ok og der er 5 af dem så kan jeg som regel godt acceptere hvis info er ok osv.

• #8   29. dec 2007 Det må være ens for alle.

Du havde 5 billeder, med en bil som ikke var færdig samlet. Om det er en Xray eller HBX eller helt anden kan være ligegyldigt.

Nu har jeg fulgt din bil lidt, og der er noget som ikke hænger helt sammen. Din kom ind uden nogle afviste, og når man kigger på nogle af de andre som venter på at blive optaget, så er det måske billige biler. Men de har mange flere billeder. Alligevel bliver de afvist, pga kvaliteten på deres bil. Det er ikke iorden.

Jeg har set MANGE som bliver afvist uden nogen rigtig grund. Og du er et typisk eksemple på at jo "dyrer" biler man har, jo nemmere er det at komme ind. Det samme gælder for folk med FG'er. Prøv engang at se næste gang der kommer en. Det kan være lige meget med antal billeder, samt tekst, bare der står FG så er den inde.

Så ja til dit topic, der er nogle som ikke helt stemmer overens på RC-Galleriet.

Alle folk skal ha' lov til at sætte deres bil, båd, fly, heli ind. Nogen gør mere ud af det end andre.

Og pt er der en med en billig Mercedes bil som ikke kan komme ind, pga han bliver afvist hele tiden. Skal det komme an på pris for at kunne blive optaget? Skal det komme an på tekst?. Skal det komme an på billeder?

Du skal ikke ta' dette her som et personligt angreb, for det er ikke ment sådan. Jeg har er bare lidt træt af "folks" holdning til prisen på RC udstyr.

Mener at alle folk skal ha' lov til at komme ind på galleriet og vise deres RC ting frem. Det er nu engang det der er meningen med RC-Galleriet. Kender flere som har slettet deres konto pga de hele tiden bliver afvist. Og hvis man endnu engang kigger efter så er der nogen folk som konsekvent afviser alt og alle. Sådanne folk skulle ikke ha' lov til at være her.

Men det kan jo være at det er mig som er ved at blive gammel :-))

• #9   29. dec 2007 jeg er selv en af dem der afviser legetøj, som ikke er værdigt i mine øjne troede i satarten at rcg var for folk der gik op i deres rc grej, og ikke en flok børn.

hvad mene du forresten med at min bil ikke er færdig samlet der skal bare monteres hjulog kaross. og det er jo lige præcis det der åbenbart får folk til at stemme en ind eller ud, når det burte være det der er under karossen der tæller

• #10   29. dec 2007 kan sagtens følge Peter H. Men når det nu er nogle der går lidt op i sin hobby (som mig). Har jeg sku svært ved at stemme på rc der kører på 9v batt. Så jeg stemmer kun på dem jeg vælger at byde velkommen. Afviser så heller ikke...

• #11   29. dec 2007 @Peter H: Er helt enig med dig på flere punkter, MEN... Folk med dårlige billeder og en ringe tekst, de ryger altså ud - der er ingen der gider se på dårlige billeder. Jeg afviser bare jeg ser det første dårlige billede - og hvis teksten heller ikke lever op til hvad jeg synes er minimum, så afviser jeg også. Og jeg er helt enig mht. FG'ere - det er latterligt så hurtigt og problemfrit de kommer ind. Hos mig bliver dem der ikke lever op til kravene afvist - men hvad hjælper det når jeg er den eneste der gør det??

Specielt de yngre herinde byder ALT velkommen - og jeg mener ALT. Om så der er kun 2 billeder og de meget ringe, og teksten er mindre end til en pakke smør i Bilka-kataloget, så bliver de budt velkommen alligevel. Et eller andet sted bør der laves om på det her - og den eneste måde jeg kan se en løsning er ved at lade Hjælpeadmins bestemme hvad der kommer ind og ikke kommer ind - det kan godt ske det er en langsommere process, men så må det være sådan, for jeg er ved at være træt af at der kommer enheder ind med de værste lortebilleder og ingen beskrivelse.

• #12   29. dec 2007 med proff biler er det tit man ikke har fælge monteret.
    Feks hvis man kører med gecko skumhjul der anbefaler de at man afmonterer dem og lægger dem i den medfølgende pose så skummet ikke tørrer ud.

• #13   29. dec 2007 For mig at se, så er din bil "work in progress" Hvis der havde være hjul og kaross på, så var den jo færdig eller? Og så var der kun 5 billeder.

• #14   29. dec 2007 Jeg har iøvrigt masser af RC ting som jeg ikke har smidt på endnu. Det kommer måske. Så jeg går da selv rimelig meget op i mine RC ting.

Om det er en pro bil eller ej, så skal det være lige for alle. Fordi man bruger xxx xxx antal kr. på en RC enhed, burde den ikke automatisk komme ind, hvis de forkellige punkter som tekst, billeder m.m ikke er overholdt.

• #15   29. dec 2007 kaross og hjul bliver først monteret når der skal køres, ellers står de og får flat spots. og bilen vil hoppe rundt de første par omgange, men jeg må åben bart hellere overtale den til at stille op til fotografering lidt senere, vil da hellet vise billeder hvor man kan se hvad det er man har med at gøre, dækne skjuler jo mange af de fede detalier, ogmed dæk og kaross kan man ikke es forskel på den og en billig hbx

• #16   29. dec 2007 Igen enig med dig peter. Har en lige fra FG til HBX. Og er sku glad for dem alle. Og det er ikke prisen det skal gå op i. Men hår en vil fremvise et stykke lege tøj, eller en rigtig lækker rc bil med utrolige lækrer detaljer. Så er det sku den jeg stemmer på..

• #17   29. dec 2007 jeg kan somcustom painterbare lave det vildeste kaross og så ellers bare sætte en plade med hjul ind under og den vil være stemt ind uden problemer

• #18   29. dec 2007 Kant76*

Man kan da sagtens vise begge dele. Både teknik og alt det andet eyecandy. Så vidt jeg ved kan de hjul jo pilles af igen eller? smiley

• #19   29. dec 2007 sagtens og det kommer der også skal bare lige have øjne og så lige få malet det kaross

• #20   29. dec 2007 Vil nu også sige det er ligemeget om det er en bilka bil eller lign, det er et rcgalleri, om bilen er dyr eller ej er det da stadig en rc ikk?

Jeg vil hellere stemme en bilka bil ind end en bil der ikk er færdig lavet endnu..

Skal lige siges at jeg endnu ikk har afvist nogen, da rc er rc ligemeget pris og udseende..

• #22   29. dec 2007 den er færdig ! så fat det dog, kaross og hjul er noget man montere lige før man skal ud og kører

• #23   29. dec 2007 Så set billeder ind med kaross og hjul på !

• #24   29. dec 2007 bare fordi det er en pro bil betyder det ikke at man kan slippe nemmere igennem.. men at tude i et indlæg over det? tja det er nok bunden!

• #25   29. dec 2007 Den burde ikke være blevet stemt ind.
    Der er alt for lidt billeder
    Alt for lidt tekst.
    Kvaliteten på billederne er for dårlige. Man kan stort set ikke se noget ud over nogen sorte ting.
    Bilen står jo bare som et chasshi som ikke er køre klar.

Vent med at oprette til man har gode billeder, og noget ordentlig at vise frem.

For der er MANGE HBX biler her inden som der er langt flotter at kigge på, end sådan som din bil står lige nu!!!

• #26   29. dec 2007 haha hvor har du da ret kim P

• #27   29. dec 2007 kim du taler som du har forstand til... hvordan går det forresten med din lukkede bane får du kørt lidt?

• #28   29. dec 2007 kant76 * - Hvad for en lukket bane?
    Så hvem er det lige der taler som de har forstand til smiley

• #29   29. dec 2007 Er helt enig med kim P smiley

Fx. min HBX... haha

• #30   29. dec 2007 er sos ikke lukket stadig væk eller er den åben så vi kan komme og kører når i invitere til race

• #31   29. dec 2007 kant76 *
    Troede du selv havde svaret, siden du skrev sådan Skrevet: 29-12-2007 14:13:07

Men der snakkede du måske bare som du havde forstand til?

• #32   29. dec 2007 RC Galleri er er GALLERI!!!
    Jeg har desværre ikke set at du satte bilen ind, men du havde fået en ud stemme af mig.
    Jeg er sgu ligeglad med hvad bilen hedder, om den hedder HBX, HN eller what the hek, det her er et sted hvor man kan udstille sine biler, samt et spørgeforum.

Der er da heller ingen der gider se på en kulfiber bundplade uden noget monteret... Som den står på billedet kan den jo ikke engang køre...

Og ja det her er for folk der går op i deres legetøj, men hellere en flot HBX med nogle super billeder, end 5 dårlige billeder af en bundplade.

Og så er jeg i øvrigt lige glad om bilen koster 5 kr eller 50000 kr.

Bare min mening!
    Du spurgte , og fik svar.

EbbeK

• #33   29. dec 2007 Hmmm jeg kan bare ikke fatte at der er nogle voksne mennesker som ikke har plads til at der kan komme en 13 årig knægt ind med sin Nikko bil fra BR det fatter jeg bare ikke! Det er da logik for burhøns at det er en rc, det her er et RC-galleri (aha så det handler også meget om billederne), og at det ikke er alle 13 årige fyre der får i hoved og røv så de kan købe sig en FG eller en HBX for den sags skyld....
    Så er der bare nogen der er for snæver synede.
    Vil sige at din, Kant76, ikke skulle være kommet ind af samme grundlag som de andre siger. Der er ikke engang specielt meget tekst, bare en masse mellemrum for at få det til at fylde =)
    Ellers en super fed bil, det er det virkelig! Men det er jo trods alt et galleri, og det der kulfiber chassis burde have lige så meget lov til at komme ind som en Nikko.

Det værste jeg dog har set i den tid jeg har været herinde, var da en Cyclops et eller andet kom ind UDEN elektroinik i?
    Hva pokker sker der så? Den kan jo ikke engang køre så?
    Min ven lavede en joke hvor han bare oprettede elektronikken fra en HBX. Den kom sgu ikke engang ind, og der var oven i købet mere rc over den =)
    Der er virkelig ikke styr på så meget herinde...

• #34   29. dec 2007 den var vidst ikke kommet ind hvis det var en hbx med de billeder =0)

• #35   29. dec 2007 Ja jeg er enig med de andre..

Den skulle aldrig have været inde...

Karsten

Kommentér på:
hvad sker der for rcg

Annonce