{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Støt en god sag! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens - vil I hjælpe med at støtte en vigtig sag?

Den korte version:
Gider du logge in på youtube og give denne video en "like"?

https://youtu.be/A5rsfcc8hzs

Den lange version:
Amerikanske RC flyvere (fly, koptere, droner, FPV osv) er i alvorlig knibe. FAA (Federal Aviation Administration) har fremsat et regelsæt til vedtagelse, som vil give alle RC flyvefolk i USA "digitalt halsbånd" på. Det vil gøre det dyrt og vanskeligt for RC flyvefolk at dyrke deres hobby.

"Men hvad rager det os i Danmark?" tænker du måske. USA er et stort land med mange hobbyfolk og stor indflydelse på markedet. Mange kigger USA over skuldrene når der tages beslutninger, og USA har det med at stille krav til andre lande, som ønsker velvilje fra USA. Amerikanske tilstande har en ubehagelig tendens til at brede sig.

En ung handlekraftig RC gut ved navn Jack har lavet en kort informativ video, som forklarer hvorfor de nye regler bør stoppes inden det er for sent. Vi kan hjælpe ham med at udbrede budskabet ved at give hans video likes og kommentarer, så den forhåbentlig vil gå viralt.

Normalt er jeg ikke typen som spammer på denne måde, men jeg tror det er vigtigt at støtte denne sag inden problemet breder sig for meget. Hjælp med at sprede budskabet ved at give videoen en "like", skriv også gerne en kommentar, hvis du har lyst.

Thanks!

Pelle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støt en god sag!
  • #1   13. feb 2020 Done smiley

  • #2   13. feb 2020 Det er gjort smiley

  • #3   13. feb 2020 Det løb er nok desværre kørt af flere grunde , se bare sagen herhjemme fra hvor nogle muslimeske terrorister købte dronedele og sendte hjem til deres terrorist lande , denne del af hobbyen kan desværre let misbruges til deres menneskefjendske gøremål , for det andet som drone industrien vinder frem vil flere og flere store firmaer gøre krav på den del af luftrummet som ikke er besat af kommercielle fly.
    Jeg slettede mine drone fpv modeller fra nettet for et par år siden da jeg så hvor dette bar hen , hverken jeg eller mine modeller er registrerede , jeg flyver udelukkende på privat område , her gælder deres lov selfølgelig også , men jeg har en aftale med jordejerne om de indtrængere som som vil retsforfølge mig skal modforfølges med 5-10 gange så stort et erstatningsbeløb til dækning af mine udgifter og tab , til gengæld har rideskolen som ejer store naturområder med søer osv mig som video overvåger dem mod ulovlige indtrængere som smider affald lader deres hunde skide og fisker ulovligt i deres søer , ejeren af grusgravene har overvågning mod yderlig tyveri af materiel samt diesel , så ønsker du fortsat at flyve er mit råd og finde lignende jord og lodsejere og indgå lignende aftaler med dem.


Kommentér på:
Støt en god sag!

Annonce