{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knald på ??
  • #1   17. jan 2018 Hvis det kun er ud fra mængden af volt så vil der jo være mest spark i den på de 5900kV

    Men det kommer jo også an på gearing, gearing er jo en vigtig del.

    Håber der kommer nogle bedre forklaringer og forslag.


  • #2   17. jan 2018 4000 kv giver et bedre resultat i din Blitz, den har mere moment til at få gang i de lidt store hjul, hvor en 5900 kV er mere egnet i en touringcar (er standard i Hpi sprint 2 flux). Du skal ihvertfald sørge for motor køling hvis du vil køre med 5900 kV, da den bliver sat på hårdt arbejde.

  • #3   17. jan 2018 Den originale motor er vist 4300KV så vidt jeg kan google, og nævnt op til 75km/t. Ved ikke om det er standard gearing på 3S eller modificeret gearing, men lyder ikke helt urimeligt med standard gearing på 3S. Så bliver 4000'eren en anelse langsommere end det, og 5900'eren ca 30% hurtigere, men formentlig med mindre moment.

  • #4   18. jan 2018 Køre med denne 5900KV motor på min Hpi firestorm. Standart gearing, 2S og har sat køre tiden på 8 min.
    Da den bliver voldsom varm. Og den er fra 12.
    Den nye model køre med denne 4000kv.
    Og der kan man køre ind til batteriet er fladt, 2s, standart gearing. Og den bliver lun, men langt fra min efter 8 min.
    PS har sat min travle på 50% forward.


Kommentér på:
Knald på ??

Annonce